Παρασκευή 8 Νοεμβρίου 2013

"Ένα πηγάδι για το χωριό μου, το Ουλόγκι της Κένυας "... Μια έκκληση, γεμάτη ανθρωπιά και αξιοπρέπεια!

   
Caroline Atieno        
Πριν έρθω στην Ελλάδα, δεν πίστευα ότι είναι τόσο εύκολο να έχω ένα ποτήρι νερό. Όσο ήμουν στην Κένυα, ζούσα στο χωριό Ουλόγκι και έπρεπε να περπατάμε 7 χιλιόμετρα για ένα μπιτόνι νερό. Νερό βρώμικο που μας έκανε να αρρωσταίνουμε και κάποια παιδιά ακόμα να πεθαίνουν. Είναι πολύ σημαντικό ότι κατάφερα όχι μόνο να επιβιώσω από αυτές τις συνθήκες, αλλά και να μπορώ τώρα να σκεφτώ πως μπορώ να βοηθήσω τον συνάνθρωπό μου.
Έχω ένα όνειρο. Να προσφέρω στα παιδιά του φτωχού χωριού μου ένα πηγάδι για να μπορούν να έχουν ασφαλές πόσιμο νερό, όπως εμείς. Τα οφέλη από ένα τόσο σημαντικό έργο δεν θα είναι μόνο η μείωση ασθενειών που συνδέονται με την κατανάλωση βρώμικου νερού, αλλά και το γεγονός ότι τα παιδιά δεν θα χάνουν ώρα από τα μαθήματά τους για να φέρνουν νερό στο σπίτι ούτε θα κινδυνεύουν στη διαδρομή.
Σας ζητώ να με βοηθήσετε, να μοιραστείτε μαζί μου το όνειρό μου και να προσφέρουμε στα παιδιά του χωριού μου την ευκαιρία για μια καλύτερη ζωή.
Σας ευχαριστώ,
Καρολάιν Ατιένο

 Μικρογραφία 1:36      
 http://www.youtube.com/watch?v=4Udx6vwZRH8

A water well for my village 

    I have a dream. I want to provide the kids of my village access to safe water. The benefit of such an important project is not only that that people will not get sick from drinking dirty water but also the kids who are responsible to fetch water, they will not lose school hours in order to get the water home.
I am asking you to help me and share with me my dream to offer to the kids of my village the chance for a better life.
You can click on the site below to donate your contribution
http://www.groopio.com/el/projects/di...

 

Γιατί είναι αναγκαίο αυτό το πηγάδι
  • Δεν υπάρχει σύστημα ύδρευσης και άρδευσης στην περιοχή
  • Το 75% των κατοίκων ζει σε συνθήκες απόλυτης φτώχειας, με λιγότερο από 1$ την ημέρα
  • Οι κάτοικοι και ιδιαίτερα τα παιδιά υποφέρουν από ασθένειες που προκαλούνται από το μολυσμένο νερό, όπως διάρροια
  • Το ποσοστό των ενηλίκων που ζουν οροθετικά (HIV/AIDS) εκτιμάται στο 45% και για τα παιδιά στο 25%.
  • Υπολογίζεται ότι το 20% των παιδιών της περιοχής είναι ορφανά. Μετά από μια πρόσφατη επίθεση από μύγες τσε-τσε, πολλές οικογένειες ξεκληρίστηκαν αφήνοντας πολλά παιδιά στην φροντίδα του ενός γονέα ή κανενός.
  • Η περιοχή πλήττεται από μεγάλες περιόδους ανομβρίας που καταστρέφουν τις σοδειές και μειώνουν το διαθέσιμο νερό και φαγητό για τους κατοίκους
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου