Δευτέρα 18 Αυγούστου 2014

Ο Έλληνας ιεραπόστολος που μάχεται τον Εμπολα: "ΦΟΒΑΜΑΙ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΠΩ ΤΟ ΠΟΙΜΝΙΟ ΜΟΥ"



Κείμενο: Dogma Newsdesk
Φωτογραφίες: Έθνος

dogma.gr

Ροκάς, μαρξιστής και άθεος στα νιάτα του, ο ιεραπόστολος Θεμιστοκλής Αδαμόπουλος στέκεται στο πλευρό των χριστιανών και με περίσσιο θάρρος απέναντι στον ιό του Έμπολα.

Ο άλλωτε ροκάς Θεμιστοκλής Αδαμόπουλος, στα 21 του έκανε στροφή 360 μοιρών και στράφηκε στην Oρθοδοξία. Σήμερα στα 67 του, ζει στην Σιέρα Λεόνε και παρά τις πιέσεις που δέχεται απο την οικογένειά του, δεν εγκαταλείπει την χώρα, λόγω του Έμπολα.

Μιλώντας στο Έθνος, ο π. Θεμιστοκλής τόνισε οτι παρά τους φόβους του δε θα εγκαταλείψει το ποίμνιό του. «Κάθε καλοκαίρι τέτοιες μέρες βρισκόμουν στην Αυστραλία για να δω την αδερφή μου Μαρία, μετά επισκεπτόμουν συγγενείς στην Αθήνα και φίλους στη Θεσσαλονίκη. Φέτος όμως δεν μπορώ να φύγω. Θα είναι σαν να λέω στο ποίμνιό μου «εγώ φεύγω, βγάλτε τα πέρα μόνοι σας». Και αυτό δεν το επιτρέπει ο Χριστός και η συνείδησή μου».

«Δεν δείχνω την ανησυχία μου, γιατί δεν θέλω να πανικοβάλω τους πιστούς. Παίρνω όλες τις προφυλάξεις. Φοράω πάντα γάντια, απολυμαίνω με νερό και χλωρίνη τα πάντα, είμαι σε συνεχή επαφή με τις αρχές της χώρας και το πατριαρχείο στην Αλεξάνδρεια, προσεύχομαι στον Θεό, ελπίζω ότι με την βοήθειά του, θα τα καταφέρω. Το ίδιο εύχομαι και για το ποίμνιό μου», πρόσθεσε.


http://www.dogma.gr/default.php?pname=Article&art_id=6541&catid=7

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου